23februari2010

6 dagar kvar, peppness as hell.

Fick reda på idag att the Dreams kommer vara förband till th, och jag dog av ren lycka! Srsly, dom är så jävla underbara, danska och bra! Och jag ska se dom!! Med th! Gaah, jag kan inte förstå att jag är några dagar ifrån mitt livs lyckligaste dag/ögonblick igen..it's unbeliveble.



Nej nu ska jag typ peppa mig till sängs, jag dör av trötthet. Mina ben värker, men innan jag beger mig till sängen så ska jag kolla upp ett fåtal grejer angående måndag. *-* tåg o.s.v. Jag åker in vid 06.03 till Danmark med mina käraste. GAAAH. Sorry, jag ska försöka ta mig i kragen och inte vara för uppspelt, men det fungerar inte så särskilt bra eftersom jag längtar som bara den och önskar att de timmarna som konserten varar, håller länge <'3

Nighty nighty!

Kommentarer
Postat av: Nixie

nja så bra var dem inte x'D men tycker du det så ^^

2010-02-24 @ 01:09:48
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0