21februari2010

Idag blir man 17 år. Det är inget att fira tycker jag, men familjen insisterar ju som satan så.. jag har inget val. Man är iallafall ännu ett år närmre sin drömframtid i England. Sen högskolan!

Igår var Becca& Jimmy hemma med babyn, åh gud vad söt han lille är! (: sweetness.

& Nej, jag kan inte sova längre fastän jag är ledig, jag har en dålig vana att gå upp vid 08.00...
Nej nu ska jag göra något vettigt, typ som att fotografera lite. JUSTE, min dator är inte heller hemma ännu.. det är verkligen skam och jag börjar avsky OnOff mer och mer för varje dag, eftersom dom inte tar kontakt med försäkringsbolaget, det är dom som dom sitter och väntar på.. dom har väntat i 1 månad och på torsdag är det en vecka. Jag blir seriöst stött! ><

Adios, nu har jag skrivit för idag.

Kommentarer
Postat av: Nixie

Congratz - jag kom faktiskt ihåg det utan hjälp stolt haha nej men hoppas du får en bra dag.

<i>den nya finns i länken</i>

2010-02-21 @ 14:35:11
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0