17februari2010

-tog bort det förra inlägget då det inte var så värst mycket information om min dag där i-

Imorse vid halv 5 vaknade jag utav en mardröm, handlade om vissa familjemedlemmar. Iallafall, kunde inte somna om på säkert 30 min, vågade inte helt enkelt. Till slut kunde jag somna, sen vaknade jag vid 07.00, klockan ringde och att någon rusade upp för trappen, det var muttileinen. Jag tänkte inte mer på det, trodde hon skulle hämta underkläder eller så... men neeeejdå, hon rusade in i mitt rum och bara "Rosanna, Rebecca är inne på BB!" jag bara "Okej! *vill somna om gaahh*. Steg upp ur sängen och gjorde vid mig. Vi hade film hela dagen idag, vilket jag inte alls gillar så värst mycket. Jag väljer LÄTT fotografi i 2;an. (L)

Min syster & Jimmy blev föräldrar ungefär vid 11.06 (: Ett stort grattis till dom! Får träffa lillkillen när dom kommer hem! Och är så glad att han kom idag, för då kommer dom förhoppningsvis hem på min födeelsedag. (Y) Sehr guttan.

Nu är jag trött på att sitta framför datorn (som jag faktiskt har gjort hela eftermiddagen) pushh, så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag gå och lägga mig. Natti på er, vi hörs imorgon förmodligen.

Poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0